dyplom_rossohaГоловний науковий співробітник відділу проблем галузевого і територіального управління Національного наукового центру «Інститут аграрної економіки», д.е.н. Володимир Россоха став лауреатом Премії імені Петра Могили.

Згідно з ухвалою Вченої ради Національного університету «Києво-Могилянська академія» від 26 лютого 2015 року Премію імені Петра Могили за 2014 рік у галузі суспільних наук присуджено колективу авторів за навчальний посібник Маркетинговий менеджмент, співавтором і редактором якого є Володимир Россоха.

У виданні із позицій системного підходу розглянуто сутність, завдання і місце маркетингового менеджменту в системі управління підприємством. Висвітлено особливості маркетингового управління на ринку промислових і споживчих товарів. Значну увагу приділено забезпеченню управління ринковою інформацією для проведення маркетингових досліджень і прийняття раціональних управлінських рішень, визначенню ефективності маркетингової діяльності.

Довідка

Премію імені Петра Могили започатковано з 2006 року у Національному університеті «Києво-Могилянська академія» на честь засновника й опікуна Колегії (а згодом – Академії) митрополита Петра Могили, який значну частину свого життя присвятив розвиткові науки, освіти і духовної культури України.

Премію імені Петра Могили присуджує щороку Вчена рада Національного університету «Києво-Могилянська академія» за вагомі наукові досягнення, що сприяють розвитку гуманітарних, суспільних і природничих наук, утверджують високий авторитет університетської науки на національному та міжнародному рівні й опубліковані у вигляді монографій, енциклопедій, книг, підручників, навчальних посібників, циклу наукових праць.