Тому маємо завдання, виконання яких забезпечить успіх українським агропродовольчим товарам:

виробникам - забезпечити високу якість виробництва та відповідність європейським стандартам (нормам), стабільні поставки, пошук надійних іноземних партнерів, рекламу своєї продукції;

владі - укласти вигідні для України міждержавні угоди, які спрощують експорт української продукції (насамперед готової) на іноземні ринки, захищати наших виробників та експортерів, допомагати їм просувати продукцію (зокрема, участь у міжнародних виставках, ярмарках, конкурсах), рекламувати її закордоном;

громадянам - допомогти державі та виробникам й експортерам у рекламі вітчизняної продукції. Наразі закордоном перебувають мільйони українців. Своїм споживчим вибором - купуючи переважно вітчизняні товари - вони рекламуватимуть цю продукцію.

«Перероблення сільгоспсировини забезпечує створення більшої доданої вартості у країні, а також додаткові робочі місця й заробітну плату українцям, доходи бюджету й вищу продуктивність», — пояснює заступник директора Національного наукового центру «Інститут аграрної економіки», академік НААН України Микола Пугачов.

Джерело: delo.ua